středa 20. dubna 2011

Oranžová


Oranžovou barvu vlastně vůbec nemám ráda. Ani nevím proč, ale nikdy se mi nelíbila. V šatníku mám oranžové jen toto sako. Dostalo se ke mě náhodou a spíš než barva mě uchvátil střih. Je hezky ušité a moc se mi líbí klopa, která se dá zvednout a sako má hned větší šmrnc. Doplnila jsem ho jen o jednu výraznější barvu, kterou nese v tomto případě pouze taška a náušnice. Většímu experimentování s oranžovou jsem se prozatím vyhnula, i když bych věděla ještě o jedné bláznivé kombinaci. Možná se tu v budoucnu někdy objeví:) Jako zajímavý detail jsem také zvolila tzv. ponožky do lodiček.. 

Co tomu říkáte? Jak jste na tom s oranžovou barvou vy?




Foto Marťas

1 komentář:

  1. ty ponožky vypadají naprosto dokonale!!!!jako fakt!nádhera. já v šatníku nemám oranžovou vůbec, jak tak přemýšlím, ale tohle ti úžasne sedne!

    OdpovědětVymazat