čtvrtek 16. června 2011

Černo-bílá klasika


Hurá, po sedmi dnech v práci konečně volno.. Bylo to náročné, ale pozitivní okamžiky vše projasnili a hned se pracovalo lépe. Jen to vedro je úmorné. Mám teplo ráda, dokonce moc, ale když jsem v práci v dlouhých černých kalhotech a košili, tak je to někdy náročné a na vedro nadávám. Ovšem teď ve volnu si jej užívám naplno. 
Dnes poněkud jednoduše. Klasická černobílá kombinace. Kalhoty jsou mým novým úlovkem. Sedmi osminová délka (kterou jsem sháněla opravdu dlouho), nahoře nařasené a vše dotváří pásek uvázaný na mašli. Jsem z nich nadšená! Tentokrát doplněno jen o bílé tričko (neměla jsem náladu na barvy, příště je více oživím) a výrazné sandály, které to snad celé dostatečně rozsvítili. 

Tyto fotky mají také novou autorku. Je jí jedna velice příjemná slečna. Poslední dobou spolu trávíme spoustu času a vždy si to báječně užijeme. Takže jsem za ni velice ráda. Potkat dobrého člověka není zase tak jednoduché.. 

Snad se vám budou fotky líbit. Zítra mám zkoušku, tak držte palce:) Zatím se mějte hezky..





Foto Helča

1 komentář:

  1. Moc se mi to líbí, Niky ;) Ta mašlička je parádní :)

    OdpovědětVymazat