neděle 10. července 2011

Letní


Vyrazila jsem v těchto šatech, k tomu obula celkem obyčejné nízké pantofle. Jenže jsem prošla kolem jednoho krámu (a to jsem nic kupovat nechtěla) a koupila si tyto růžové krásky. Nejraději nakupuji tak, že se mi to hned hodí k oblečení, které mám na sobě.. Proto jsem neotálela a botky hned obula. Na to, že byly celkem laciné, mají super klenbu, takže se v nich dá vydržet dlouho, což je super..
Co vám budu povídat, mám z nich zkrátka velkou radost!

Co na to říkáte?


Foto T

3 komentáře:

  1. Ahoooj, ďakujem za pekné komenty :) chcela by si sa dať u mňa nafotiť? Ozvi sa mi na alexandrahraskova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  2. páni..ty fotky vypadají jako reklama..to myslím c nejlepším smyslu..!!super fotky..a super botky..dobře si vybrala..a model je velice svěží..velmi povedené:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsou uplně super botky! Nedivím se,že sis je hned vzala na sebe asi bych taky neodolala! :)

    OdpovědětVymazat