neděle 14. srpna 2011

Le chapeau


Je léto a já stále pracuji na plné obrátky. Ale jsem taky trochu rozumná a dopřeji si občas odpočinek, a i jiné věci v podobě malých radostí..
Dnes z výletu z Německa. Mám to za hranice opravdu kousek, takže je to krásné místo na výlety u kterých se člověk pěkně odreaguje (alespoň v ném případě to tak je)..
Mám nový klobouk a taky kabelku.. Nikdy jsem nebyla moc typ, který by nosil pokrýcky hlavy. Měla jsem dlouhou dobu krátké vlasy a těm moc pokrývka neprospívala. Když jsem ale uviděla tento klobouk, koupila bych si ho, i kdybych měla vlasy krátké.. Je úžasný! Dá se skombinovat skoro se vším a když je velké teplo, tak i chrání (momentálně mi je na ochranu před velkým sluníčkem v čechách, tak trochu k ničemu..). Taky je to úžasná maskovací záležitost. Jistě znáte dny, kdy vaše vlasy nevypadjí zrovna nejlépe, ale vy musíte nutně někam vyběhnout (ale nevyplatí se kvůli tomu mýt celá hlava), tak skrátka nasadím kloubouk a běžím..


Foto T

9 komentářů:

  1. Klobou i taška jsou dokonalé..škoda že nejsou foceny ještě detailněji:) Asymetrické topy ti velmi sluší!!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za komentář;) s detaily se příště polepsim..

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný klobouk, sluší ti:)

    OdpovědětVymazat
  4. ten klobouk je úžasná, stejně jako celý outfit:)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za Vám za hezke komentáře:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nikol,
    nenosit příliš pokrývky hlavy by u tebe byla věčná škoda. Vypadáš nesmírně šik, potkat tě na ulici, natahovala bych uši, jakou řečí asi mluvíš. Jsem ráda, že přibývá českých krásných holek, které se umí oblíknout takhle šik, jako ty.
    Jediné, co mě mrzí je, že jsem už poněkolikáté hledala marně, kde se můžu přidat mezi pravidelné čtenáře. Jdu to znovu prozkoumat ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  7. Aha, tak Vivi už na to přišla ;-). Pa pa. Vivi

    OdpovědětVymazat
  8. Vivi, moc děkuji za tvůj krásný komentář, velice mě potěšil:)

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímavý outfit :-)Botky jsou super!

    OdpovědětVymazat