úterý 12. dubna 2011

Zákulisí přehlídky kadeřnického salonu Yvett Röhrich


Tento příspěvek vznikl na módní přehlídce pro kadeřnický salon Yvett Röhrich, kde jsem i já dlouholetým zákazníkem. Přehlídka se konala k 10. výročí fungování salonu. Ze své zkušenosti musím říct, že jsem s jejich kadeřnickými službami vždy naprosto spokojená. Mám ráda extravaganci a zde se mi jí dostává, ale nikdy nechybí střídmá rada. Na této přehlídce jsem sama vystupovala jako modelka (lépe řečeno, modelka na vlasy). Na fotkách nejsem moc vidět, fotila jsem a nějak nebylo koho otravovat, aby mě občas také vyfotil :D Foťák jsem si vlastně vzala proto, abych si ho tam lépe osahala, nemám ho moc dlouho a takové akce jsou jako dělané, pro trénování momentek. (Hlavním důvodem bude spíše to, že nesnáším čtení příruček s návodem k použití, takže povětšinou vždy praktikuji metodu pokus omyl :D) 
Celá akce se opravdu moc vyvedla. V zákulisí panovala příjemná atmosféra. Sešla se příjemná parta lidí (nevystupuji na takové akci poprvé, proto jsem tentokrát byla překvapená tímto parádním a hladkým průběhem). Majitelka salonu Yveta, působila na také spokojeně, takže myslím, že jsme si to užili všichni.
Abych nebyla zcela ochuzena o nějaké svoje vlastní fotky, tak mě tam přeci jen někdo vyfotil. Fotky bohužel ještě nemám, ale jistě se tu brzy objeví:)

Hezké úterý..























Foto Nikol


Žádné komentáře:

Okomentovat