neděle 15. května 2011

Pijme lepší vodu




Znáte to? jsem z toho úplně nadšená!! Ekologická láhev na vodu "water bobble" s podtitulem značky, udělejte si lepší vodu. Jsem jedna z těch, kteří pijí jen neperlivou vodu a převážně tu kohoutkovou. Jenže pokud ji pijete také, tak jistě dobře víte, že ne každá voda z kohoutku je dobrá (některá smrdí chlórem, jiná je tvrdá, jiná zase moc železitá), zkrátka málo kdy teče z kohoutku dobrá voda. A tak někoho (kdo mě teď nesmírně potěšil) napadlo, že vymyslí láhev na vodu, která ji učiní čistší. Tato láhev pojme 0,5l tekutiny a využívá čištění pomocí uhlíkového filtru, takže je vše na přírodním principu. Také je výhodou to, že láhev bude jistě ze silnějšího plastu (ten kdo má zkušenosti s dotáčením vody z kohoutku do lahve od nějaké jiné vody, tak ví, že to není nic moc, plast je povětšinou dost měkký a láhev nevypadá bůhví jak). Ovšem toto je jiná, nejenže její design je perfektní, ještě vodu vyčistí a je za příznivou cenu. Výrobce uvádí, že uhlíkový filtr vydrží přibližně dva měsíce, takže jedinou další investicí bude kupovat nový filtr. Osobně si myslím, že se tu určitě vyplatí! Od půlky května by ji měli prodávat v prodejnách DATART, ale více se dozvíte také na těchto stránkách http://www.waterbobble.cz/

Co na to říkáte? Pijete balenou nebo kohoutkovou vodu? 



Vše jsem se dozvěděla na stránkách časopisu http://elle.cz/
kde je více zajímavých typů!

4 komentáře:

  1. super!! to jsem vůbec nevěděla..díky za tip..to si koupím..taky piju často vodu z kohoutku..už mě štve kupovat balenou a produkovat plastový odpad:(

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to hezky a ještě to bude zdravé...no, to už stojí za pováženou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nik, to je super tip! Přesně takový "maličkosti" miluju a kdyby ji měli v Datartu už teď, nazouvám polobotky a vyrážím ji koupit ;). Díky, Vivi.

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou roztomilé flaštičky! Tu musím mít :):)

    OdpovědětVymazat