pondělí 9. května 2011

Alá modelka


Tak se ke mě konečně dostali!! Fotky z přehlídky z které se tu objevili moje momentky (můžete vidět tady). Přehlídka se konala pro kadeřnický salón, takže šlo spíše o vlasovou kreaci. Nicméně já jsem se dostala do skupiny, která předváděla modely, pro návrhářku Blanku Žirovnickou. 
Z fotek mám velikou radost. Fotil nás kluk se kterým se znám z přednášek, takže jsme se spolu trochu vyblbli v podobě fotek na smetišti, jak můžete vidět. Nejsem žádná modelka, ale líbí se mi jakou jsme na fotkách vytvořili atmosféru (romantický model šatů jsme zasadili do takového bordelu)..

Co na to říkáte? Líbí se vám fotky?



Foto Honza

2 komentáře:

  1. wow..fotky jsou super..jen škoda že v tom bordelu nevyniknou boty..ale jinak se mi to moc líbí..tvůj účes je krásný a moc ti sedí:)

    OdpovědětVymazat
  2. All exclusive ;-) Skvělé fotky plné kontrastů. Tohle mě baví! Vivi

    OdpovědětVymazat