čtvrtek 3. března 2011

GEF


Pozvat vás na tuto výstavu fotek už bohužel nemůžu, protože zítra končí (omlouvám se, dozvěděla jsem se o ni v úterý, nějak mi utekl program galerie), tak jsem se rozhodla vám alespoň udělat takovou ochutnávku. Je (nebo spíš už byla) to výstava Michala Kalhouse s podtextem Rýč, míč, klíč, ale výstižnější byla tisková zpráva, kde jste se mohli dozvědět, že jde hlavně o fotky z běžného života kolem nás. Nápad mi přijde zajímavý, protože to jsou většinou věci nad kterými se nepozastavujeme a najde se někdo, kdo z nich dokáže udělat umění, což v dnešní době není lehké. 
Všechny fotky mají zajímavou práci se světlem a působí tak trochu melancholicky (snad to ty mé alespoň trochu vystihují). 
Hezký večer:)






Barevné fotografie jsou od Michaely Thelenové, která na výstavu byla přizvána, protože se zabývá podobným tématem. Celou výstavu to tak ještě ozvláštní o jiný zajímavý pohled.



GEF - Galerie Emila Filly, Ústí nad Labem




Foto Nikol & Marťas


3 komentáře:

  1. Můj oblíbený spadlý chleba tu nemáš, škoda :D

    OdpovědětVymazat
  2. tie fotografie vyzeraju uzasne :)
    http://fashionsmiley.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Výstava vypadá zajímavě a moc chválím fotky, jsou perfektní! :)

    http://chocolatemademoiselle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat