sobota 19. března 2011

Úlovek!!!

Tak přesně takové boty jsem měla už dlouho vysněné. Což je snad nejhorší, co můžete udělat. Něco si vysníte, nejlépe k tomu nakombinujete půlku svého šatníku (ovšem s tou překážkou, že ještě netušíte, jestli tato vaše vysněná věc existuje). Přesně tak to bylo s těmito botami, ale bez překážky to taky nebylo. Objevila jsem je úplně náhodou a byla celá štěstím bez sebe, když jsem je viděla. To ovšem rychle opadlo, když jsem se podívala na velikosti, které byly v daném krámě k dispozici. 38 a 41 (s tím, že já potřebuji minimálně 39 nebo 40), takže jistě chápete, že bylo po radosti. Včera jsem ale jela narychlo do Prahy. Zašla jsem ze zvědavosti do jednoho z obchodů, co kdyby náhodou (už mi došla naděje, zkoušela jsem obvolávat prodejny, aby mi je poslaly do té mé nejblíže a neúspěšných telefonátů bylo až dost..) a co se nestalo, byly tam, ve velikosti, kterou jsem potřebovala a padly jako ulité! Takže jistě chápete, že mám ohromnou radost!!:) A ještě k tomu všemu, jsou fakt pohodlné!!

Žádné komentáře:

Okomentovat