pondělí 28. března 2011

Skandinávská inspirace


Interiéry v tomto duchu mám velice ráda. Spusta takových doplňků je dostupná i na našem trhu, takže již není problém si takovou malou Skandinávii vytvořit i doma:) (Tím nechci říct abyste vyrazili do Ikea a stvořili podle ni celý byt, protože je ze Švédska.) Dá se nakoupit spousta doplňků po malých obchůdcích, z těch se pak tvoří osobitější interiér.. V budoucnu možná nabídnu možnost takovýchto doplňků skrze tento blog.

Líbí se vám tento styl? Co máte rádi vy?




5 komentářů:

  1. tak tomu říkám osobitý interiér..paráda..jen by mi u stropu nemusela viset ta husa či co..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím uznat, že mi INA T. mluví z duše :D Miluju tenhle švédský styl. Je to zajímavé spojení jednoduchosti s folklornímy dekory (především na textíliích). Bílý interiér se zelenými rostlinami působí na mě lehce a svěže, snad tak nějak bude vypadat i moje bydlení v budoucnu :D Ale ta husa mě taky bacila do očí :D

    OdpovědětVymazat
  3. krasne naozaj, take interiery sa mi pacia... milujem bielu

    OdpovědětVymazat
  4. krasa! miluju drevo! miluju bile drevo!! presne nejak takhle si prestavuji jednou svuj byt:)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za vaše ohlasy!! Moc mě to těší! Stejně jako vy také doufám, že jednou budu bydlet v takovém interiéru:)
    Pro INA.T a Marťas: husu bych taky zrušila! ale fotka má jiné přednosti:)

    OdpovědětVymazat