pondělí 14. března 2011

"Sekáčový" úlovek


To, že v sekáčích se dají najít krásné úlovky se tu zmiňovat nemusím. Jistě každý alespoň jednou do nějakého zavítal. Podle mě, je celkem umění najít nějaký parádní kousek, ale je k tomu také nutná dávka štěstí. Toto sáčko jsem objevila náhodou (kdybych ho hledala, tak ho jistě nenajdu :D). Bude vám možná připadat lehce staromódní, či možná babkovské, ale já jsem z něj naprosto ohromená. Je to ojedinělý kousek, co se týče materiálu a zpracování. Další velkou výhodou je, že nepotkám nikoho na ulici ve stejném (alespoň v to doufám, toto má na cedulce vyrobeno na Srí Lance:). Takže se už nemůžu dočkat až jej nebudu muset schovávat pod něčím o trochu teplejším a bude více na odiv.
A když půjdete náhodou kolem nějakého sekáče, zkuste zabrousit dovnitř, nikdy nevíte...
Hezký večer:)








Foto Marťas




3 komentáře:

  1. Staromódne je dokonalé !!!! :) Tipla by som, že ho máš z najnovšej kolkcie minimálne od Diora... .:)

    No dobre možno preháňam ale strašne sa mi páči.. rovnako ako tvoj blog! :))))

    OdpovědětVymazat
  2. naozaj skvely ulovok!
    Ja som dnes urobila naozaj veeelku vynimku a isla som okolo sekaca a nasla som sa priatela sako Calvin Klein za 1euro!!No je to mozne??:)Mam z toho uzasnu radost:)

    OdpovědětVymazat
  3. biancaprincipessa: Tak to mě těší!:)

    OdpovědětVymazat